КОНКУРС "НОВІ ІМЕНА В РЕКЛАМІ"

 

www.youngawards.kiev.ua  http://careerday.kiev.ua/events/saatchi.html

(Адаптація і консалтинг – БУГРИМ В.В., міжнародний арт-тренер, http://www.socadver.org.ua/ E-m:advkiev@gmajl.com)

 Компанія  Ідей «Аделл» (The Ideas Company)("Adell Saatchi & Saatchi") розпочинає VІІ щорічний конкурс соціальної реклами "Нові імена в рекламі",

темою якого є –  "Відкрий Україну".

Відкрий Україну світові!

1 жовтня стартував сайт Конкурсу www.youngawards.kiev.ua, де анонсовано довгоочікувану тему – «Open UA». Отже, зелене світло на шляху у світ реклами вже загорілося! А правила руху стали набагато зрозумілішими.

Тепер на сайті бажаючі можуть ознайомитися не тільки з брифом – завданням для учасників, але й з критеріями оцінки робіт, складом журі, історією Конкурсу, а також перспективами, які відкриваються для переможців і фіналістів

Починаючи з 1 ЖОВТНЯ і до 30 ЛИСТОПАДА кожен, хто вже шукає рішення та відповідь на запитання: Як розповісти всьому світові про Україну так, щоб іноземці, нарешті, захотіли у нас відпочивати, захотіли вкладати гроші в нашу економіку чи просто більше дізналися про нашу країну? - може з упевненістю реєструвати свої роботи.

Свої сили можна спробувати в категоріях: «ТБ-ролик», «Принт», «Радіо-ролик» і «PR-стаття». І хто знає, можливо, саме Твоя отримає першу нагороду або буде розміщена на білбордах, у відомому журналі або на популярній радіостанції. А Ти отримаєш шанс знайти престижну роботу і навіть опинитися в журі Конкурсу.

Беручи участь у конкурсі «Нові імена в рекламі», все можливо!

БРИФ/BRIEF

Додаткова інформація і бланк Заявки на www.youngawards.kiev.ua  та http://socadver.org.ua/news/15_12.htm

Яка тема? - Open UA
Ми поставили за мету розповісти про Україну всьому світові так, щоб іноземці нарешті захотіли у нас відпочивати, захотіли вкладати гроші в нашу економіку чи просто знали про нашу країну більше.

Ідея. УКРАЇНА – ЦЕ КРУТО! І ВЕСЬ СВІТ МАЄ ЗНАТИ ПРО ЦЕ.

Номiнацiї конкурсу:

  1.         «Принт» - друкована реклама для преси та/або плакат для зовнішньої реклами.
  2.          «Радiо-ролик» - сценарій для радіо ролика, тривалістю не більше 20’’ секунд. Обсяг тексту не більше 1/2 шпальти А4.
  3.          «PR стаття» - обсяг тексту не більше шпальти А4.
  4.         «ТБ-ролик» - сценарій для ТБ-ролика, тривалістю не більше 30" секунд. Обсяг тексту не більше 2/3 шпальти А4 .

Дедлайни:

        Термiн подачi робiт – 1 жовтня – 1 грудня 2006 року.

        Термiн проведення конкурсу: жовтень 2006 - березень 2007 року (стежте за новинами).

Навіщо брати участь:

        Конкурс – чудова можливість спробувати власні сили в максимально наближених умовах до реалій рекламного бізнесу.

         А також унікальний шанс бути поміченим в українській рекламі та отримати престижну роботу.

Правила участi в конкурсi:

  1.          Вiк учасникiв: 28 рокiв i молодшi (без обмежень).
  2.          До участi запрошуються професiонали i аматори.
  3.          Одночасно можна брати участь в усіх номiнацiях.
  4.          Участь може бути iндивiдуальною або командною (не бiльше 2-х осіб).
  5.          Кiлькiсть надiсланих робiт не обмежується.
  6.          Дотримання термiнiв обов’язкове.
  7.          Категорично забороняється запозичувати чужi тексти, iдеї та дизайни (повнiстю та/або частково). У разi недотримання цiєї умови - вiдсторонення вiд участi в конкурсi.
  8.          Кожна надiслана робота повинна бути названа, супроводжуватися коротким обгрунтуванням iдеї.
  9.          Роботи для категорiї «Принт» повиннi вiдповiдати наступним критерiям: формат gif aбо jpeg, 640х480 або 480х640 пiкселiв.

Критерії оцінки робіт:

Роботи оцінюються професіоналами в кожній з категорій.
Переможці визначаються по загальній кількості балів.
Мінімальний бал - "0", максимальний бал - "7" 

Всі роботи передаються журі в закодованому виді.
Журі оцінюють роботи незалежно друг від друга.

До уваги учасникiв:

  1.         роботи, що будуть обранi у шорт-лист, матимуть можливiсть розмiщення на виставцi. Тому ОБОВ’ЯЗКОВО будьте готовi тримати пiд рукою файл вашої роботи в електронному виглядi 200 - 300 dpi, CMYK, tiff, формат А4 з можливістю розгону до формату А3. Органiзатори обов'язково зв'яжуться з Вами.
  2.          Роботи переможцiв можуть бути використанi для проведення соціальної кампанії. У таких випадках передача Агенцiї прав на використання робiт оформлюється письмовою угодою з переможцем конкурсу.

Додаткова інформація: Анна Ковальчук, Менеджер проекту A.Kovalchuk@adell.kiev.ua +38 044 461 7909

ДОВІДКА: "НОВІ ІМЕНА В РЕКЛАМІ" - ПЕРШИЙ КОНКУРС СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ, ЩО ПРОВОДИТЬСЯ ВЖЕ 6 РОКІВ ПІДРЯД, ПОЧИНАЮЧИ З 2000 РОКУ. 

Теми Конкурсу:

Кілька фактів про конкурс:

Навіщо ми проводимо цей конкурс?

Для того щоб:

Перспективи конкурсу: