30.11.2005

 

Підсумки першого національного фестивалю соціальної реклами

 

 

Сьогодні, 30 листопада, у Київському будинку кіно пройшов Перший національний фестиваль соціальної реклами. Організатори – Міністерство у справах сім'ї, молоді та спорту, Спілка рекламістів України, журнал "Маркетинг і реклама".

Міністр Юрій Павленко вважає, що фестиваль має сформувати відповідальну позицію і нову поведінку громадян у вирішенні соціальних проблем. Також організатори прагнуть створити сприятливі умови для розробки соціальної реклами та привернути увагу владних структур і громадськості до проблем її розвитку. Саме тому в рамках фестивалю пройшов круглий стіл "Соціальна реклама в контексті соціальної політики держави", на якому ухвалили резолюцію, що буде направлена до профільного комітету Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України та засобів масової інформації.

Учасниками першого фестивалю, за словами організаторів, міг стати кожен, хто має фах і може створити продукт. До конкурсного списку потрапили всі роботи з номінації "Соціальна реклама" Всеукраїнського студентського фестивалю реклами. За даними оргкомітету фестивалю, у конкурсі зареєструвалося 476 індивідуальних і корпоративних учасників, які надіслали 617 конкурсних матеріалів. З них 159 робіт від центрів соціальних служб для сім'ї, дітей і молоді, 97 – від студентів, 237 – від Спілки рекламістів України і 39 – від громадських організацій, міністерств і відомств України.

Журі оцінювало роботи весь попередній тиждень, тому захід розпочався із церемонії нагородження переможців. У багатьох номінаціях через низький рівень робіт перших місць не присуджували. Усього журі відзначило 63 найкращі твори в трьох видах соціальної реклами: друкованій, зовнішній і відео. Гран-Прі фестивалю отримала серія "Природолюби" Сергія Кожевникова і Тетяни Мещерякової (РА Adell Saatchi & Saatchi).