24.11.2005

 

Соціальна реклама повинна боротися з дитячим алкоголізмом

 

23 грудня в Києві пройшов круглий стіл, присвячений проблемі масовості підліткового алкоголізму і тютюнопаління в Україні, аналізу причин і обговоренню методик боротьби із цими явищами. Організатор заходу – Всеукраїнська благодійна організація "Громадська рада із соціальних проблем підростаючого покоління". Круглий стіл проходив за участю представників рекламного агентства JWT\RAVI Ukraine, Міністерства охорони здоров'я, Міністерства освіти і науки та Держстандарту України.

 

Генеральний директор агентства JWT\RAVI Ukraine Ольга Лановик у доповіді на тему "Соціальна реклама як ефективний спосіб боротьби з проблемами суспільства" наголосила на тому, що соціальна реклама повинна не лише активно використовуватися для боротьби з проблемами суспільства, але й бути якісною та цікавою. Важливість цього аспекту підтверджує досвід західних колег-рекламістів, чия соціалка має яскраве креативне втілення, а тому значно впливає на соціум.

 

На круглий стіл були також запрошені представники Philip Morris, British American Tobacco, Ligett-Ducat, Japan Tobacco International, "Оболонь", "Союз-Віктан" та інших компаній, які виробляють тютюнову й алкогольну продукцію.