НОВОСТИ

В Украине


ПР-РЕКЛАМНА СОЦІАЛЬНІСТЬ - 2012-13

Проект акад. Валентина В. Бугрима «ПР-рекламна соціальність 2012-13» у 2012-13 н.р.здійснюється студентами 1-4 курсів (бакалаврат ), 1-го -спеціалісти, 2 – магістри – [РЗГ] курсів, 4-го курсу - журналісти Інституту журналістики КНУ ім. Т.Шевченка, 3-5 курсів Інституту реклами МАУПу, 3 курсу – арт-менеджери і мистецтвознавці – НАОМА - у майстер-класах «Рекламний креатив»,  «Реклама», «Мотивація споживача у рекламі», «Реклама у Європі» та на практичних заняттях нормативних дисциплін «Основи РЗГ: вступ до спеціальності», «Журналістика і реклама у мистецькій діяльності»; на постійно-діючому факультативі «Фестивальна реклама».
Студенти беруть участь у Всеукраїнському фестивалі студентської реклами, VІІ Національному фестивалі соціальної реклами, Московському фестивалі соціальної реклами “Lime”, у ПР-конкурсах і форумах.

Перша книга з рекламного креативу

Вийшов друком у світ (10 серпня 2012 р.) перший в Україні навчальний посібник: Валентин Бугрим. Креатив у рекламі. Навчальний посібник з інтерактивом.-К.:ВПЦ «Київський університет», 2912.-303 с. Як зазначено в анонсі: Книга “Креатив у рекламі“ є першим навчальним посібником у вищій школі України, де розглянуто основи рекламної творчості з урахуванням ринкових реалій та вимог Болонської системи.
Матеріал подано творчо, доступно, методично, інноваційно (із застосуванням можливої Інтернет-інтерактивності). Саме наведення контекстних адрес і виносок спеціалізованих сайтів і видань у Всесвітній мережі максимально розширює та оновлює тематику і контент розділів посібника та робить їх фактично перманентно сучасними.
Для студентів університетів, які опановують нову спеціальність “Реклама і зв’язки з громадськістю”; усіх, хто прагне оригінального рекламного креативу.

ЗАМОВЛЕННЯ КНИГИ ЗА: 097-444-30-07; E-m: advkiev@gmail.com

.

 

У 2011-12 навчальному році

створення соціальної реклами здійснюється судентами 1-5 курсів Інституту журналістики, 2-5 курсів Інституту реклами у майстер-класах Валентина В.БугРима, «Рекламний креатив»,  «Телевізійна реклама», «Нейрокомунікація у рекламі», «Політичний паблік рилейшнз», та на практичних заняттях нормативних дисциплін «Основи РЗГ: вступ до спеціальності», «Реклама інформаційної продукції»; на постійно-діючому факультативі «Фестивальна реклама».
Студентами підготовлено і подано низку робіт на - Всеукраїнський фестиваль студентської реклами і Національний фестиваль соціальної реклами, а також ПР-конкурси.

2008-09 навчальний рік І семестр, вересень - грудень
Уперше в історії вищої школи України університетському навчанні започато на стаціонарі нову дисципліну „Соціальна реклама і ПР” – для студентів ІV курсу, Інститут журналістики Київського національного університету ім. Т Шевченка. Викладач – доц. В.В.БУГРИМ.
Майже 20 студентів виявили бажання і записалися на спецкурс (на вибір), щоб вивчати соціальні рекламу і паблік рилейшнз.
Акцент у навчанні здійснено на креатив матеріалів та участь у фестивалях соціальної реклами, підготовку ПР соціальних проектів.
Керівником і викладачем спецкурсу було продовжено також роботу Навчально-виробничої майстер-студії «PR-Рекламна SOzіальніSть».
По закінченні – підготовлено близько 30-ти оригінал-макетів, два відеоролики і один соціальний проект.

Грудень-09
Вдруге розпочато в Інституті журналістики Київського національного університету ім. Тараса Шевченка заняття дисципліни доц. Бугрима В.В. - «СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА і ПР» - для 5 курсу – магістри і спеціалісти усіх спеціальностей (журналістика, видавнича справа і редагування, редакційний менеджмент), стаціонар.
Основний результат – підготовка дипломних і магістерських робіт із соціальної реклами, із соціального ПР.

ІІ семестр 2008-09 н. р. (лютий – травень)
Уперше для студентів 2 к. стаціонару нової спеціальності „Реклама і зв’язки з громадськістю” в Інституті журналістики започато нову дисципліну „Соціальна реклама” (спецкурс на вибір).
Вивчати соціальну рекламу виявило бажання чимало другокурсників.
Автор спецкурсу і викладач – доц. Бугрим В.В., керівник міжнародного Інтернет-проекту «Все про соціальну рекламу – www.socadver.org.ua».
Заняття спецкурсу проводяться за уперше розробленою новітньою навчальною програмою «СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА”.
Діє навчально-виробнича майстер-студії «PR-Рекламна SOzіальніSть».

 

З 30 листопада по 1 грудня у Києві пройшов ІІІ Національний фестиваль соціальної реклами. Поки ще, участь у ньому нашім авторам – не рекомендуємо. Вражання невтішні. Чому? ...
           

Майстер-студії Валентина В.БУГРИМА – «Рекламний креатив» (Інститут журналістики: 1-й курс РЗГ, 3 курс М, 5-й курс Ж, ВСР; Інститут реклами: 3 курс РМ); «Міжнародна реклама» (Інститут міжнародних відносин: 5 курс МІ); Навчально-виробнича майстерня «Поршні» (Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури: 4 курс Д) подають на Фестиваль 50 робіт соціальної реклами (оригінал-макети) у різних номінаціях…
З 30 листопада із соціально-рекламними творами та їхніми авторами можна буде також ознайомитися у Галереї даного сайту...

На сайті Валентина В. БУГРИМА http://www.bugrym.com/ відкрито ФОРУМ http://bugrym.3bb.ru/, де, зокрема, розміщено великий блок СОЦІАЛЬНОЇ РЕКЛАМИ:

1. Соціальна реклама в Україні.
2. Соціальна реклама в світі.
3. Соціальна реклама в Росії.

Подано багато зразків соціально-рекламного креативу...
Чи не вперше розміщено: Анкета та Експертиза соціальної реклами для публічного обговорення та аналітики. Розпочато Приз-конкурс тлумачення реклами, зокрема, і соціальної...
Запрошуємо всіх відвідувачів висловити свою думку щодо соціальної реклами... Поспішіть взяти участь у розвитку та регулюванні соціальної реклами як гуманістичної комунікації суспільства...

Луганськ. 14-17.09.07.     У будівлі міськради розміщено виставку конкурсних робіт соціальної реклами «Моє місто – моя сім’я», приурочену до Дня Луганська.

Ініціатор і співорганізатор проведення конкурсу – Луганська організація Спілки рекламістів України
Тематика конкурсу: «Чист
ота міста», «Моральна культура», «Охорона материнства», «Корупція», «Проблеми соціально незахищених категорій суспільства», «Антиреклама тютюну і алкоголю», «Вільна реклама». На виставці представлено близько 200 робіт.

Організаторами проводиться анкетування відвідувачів виставки, щоби дізнатися: про ставлення до соціальної реклами; про враження від робіт. Переможці отримають нагороди - Дипломи, грошові премії і призи. Кращу соцрекламу буде розміщено на вулицях міста та подано до ІІІ Всеукраїнського фестивалю соціальної реклами (30 листопада -1 грудня . .Київ). В.Б.

З 2007 Новоріччям і Різдвом Христовим – усіх відвідувачів сайт-видання http://www.socadver.org.ua/
Хай буде кращим рік Новий,
Аніж усі минулі...
Добра. Гармонії. Щастя!!!

У Новому році – нове життя: родинне, фінансове, службове, фахове, громадське, рекламне...

Керівник проекту - Валентин БУГРИМ

Мастер-студия Валентина В. БУГРИМа "Рекламный креатив" приглашает студентов принять участие в С.-Петербургском фестивале соцрекламы. Руководитель студии и дизайнер Сергей Воронков готовы осуществлять Консалтинг конкурсных работ. Подробнее...


30 листопада у виставковому центрі "Український дім" (Київ) 15 принтів (плакатів) Майстер-студії Валентина В. БУГРИМА "РЕКЛАМНИЙ КРЕАТИВ"[студенти Інституту журналістики та Інституту міжнародних відносин Київського національного університету ім. Т.Шевченка] (Дизайнер Сергій Воронков) стали номінантами ІІ Національного фестивалю соціальної реклами. А творча робота "Чужих дітей не буває" зайняла 1-е місце. Всього на Фестиваль було представлено 800 робіт (на 200 більше, аніж торік). Детальніше дивись -  "Галерею" і сайти www.bugrym.com - www.socreklama.ru
 

Пройшла Міжнародна конференція «Становлення культури миру – передумова
стабільного, процвітаючого суспільства». 20 жовтня 2006 р. м. Київ.

Доповідь Валентина В. БУГРИМА

СЕВАСТОПОЛЬ - МЕЖДУНАРОДНЫЙ ЦЕНТР АНТИВОЕННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ.
(Концепция создания международного центра единения военно-оборонных блоков и доктрин)
У жовтні ц.р.у Криму відбувся Другий міжнародний економічний форум «Новый Свет Украины», який схвалив досить цікавий і неоднозначний соціальний Проект, вартий громадськості, на розгляд якої він і подається...
 

Конкурс "НОВІ ІМЕНА В РЕКЛАМІ"
www.youngawards.kiev.ua       http://careerday.kiev.ua/events/saatchi.html
(Адаптація і консалтинг – БУГРИМ В.В., міжнародний арт-тренер,  E-m:advkiev@gmajl.com)

ІІ Національний фестиваль соціальної реклами
Розвиток в Україні соціальної реклами як засобу поширення соціально-значущої інформації для формування уявлень, переконань та ставлення щодо діяльності, спрямованої на досягнення суспільних і державних інтересів...

"СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ФАКТОР СУСПІЛЬНОСТІ ІНТЕРНЕТ-КОМУНІКАЦІЙ ТА БІЗНЕСУ.
Доповідь акад. В. Бугрима на  IV Всеукраїнської конференціЇ "Интернет-Бизнес' 2006. Реклама – двигатель Интернету".

Соціальна реклама повинна боротися з дитячим алкоголізмом.

Підсумки першого національного фестивалю соціальної реклами.

Adell Saatchi & Saatchi перемагає на конкурсі "Ёрш-4".

Пентагон оголосив таємну інформаційну війну тероризму.

Відкрилася галерея робіт учасників конкурсу "Нові імена в рекламі".

«Форум соціально відповідальних бізнесів України».

В СНГ

Работы нашей Мастер-студии "Рекламный креатив" стали лауреатами Санкт-Петербургского Международного Фестиваля социальной рекламы.

Выставка креатива на 16-м Московском международном фестивале рекламы

9 ноября 2006 г. в Москве, в Центре международной торговли состоится открытие Выставки рекламного креатива, которая проводится в рамках 16-го Московского Международного Фестиваля Рекламы

Яблочный день в ПОРТОРОЖЕ

4 октября состоится презентация ММФР на международном фестивале рекламы Golden Drum.

ФЕСТИВАЛЬ РЕКЛАМЫ

Утверждена научная программа 16-го Московского Международного Фестиваля Рекламы (9–11 ноября 2006 г., Москва, ЦМТ). СМОТРЕТЬ АНОНС

За рубежем

Нидерланды.   Я ковбой, но я не такой...

В стране началась рекламная кампания против курения - "Stop smoking before your children start" – "Заканчивай курить, пока твои дети не начали". (Чтобы подрастающие ковбои не копировали своих отцов)... СМОТРЕТЬ ОБРАЗЕЦ РЕКЛАМЫ